EUR
  • INR
  • GBP
  • CAD
  • USD
  • AUD
  • EUR
  • JPY

Gratis verzending - Snelle levering - Veilig betalen

Bestellen en bezorgen

BESTELLEN

Kom je er niet uit? Bestellen bij Alberto Bellini is heel eenvoudig. In onderstaand stappenplan leggen we je in 4 simpele stappen uit hoe je een bestelling gemakkelijk plaatst. Let op, onderstaand stappenplan kan licht afwijken op de mobiele versie

 

Stap 1 - Artikel aan shoppingbag toevoegen

- Ga naar het gewenste artikel, kies je maat en klik op ‘Plaats in shoppingbag’. Het artikel staat nu in je shoppingbag.

 

Stap 2 - Shoppingbag bekijken

- Je kunt op ieder gewenst moment de artikelen in je shoppingbag bekijken door op de shoppingbag/het euroteken rechtsboven in beeld te klikken.

- In de shoppingbag vind je een overzicht van de door jouw geselecteerde artikelen. In dit menu kun je artikelen wijzigen of verwijderen.

 

Stap 3 - Bestelling plaatsen

- Ben je klaar met winkelen? Open je shoppingbag en klik op 'Naar de kassa' om je bestelling te plaatsen.

- Kies je gewenste verzendmethode en klik op 'Bestellen'.

- Er zijn twee opties om een bestelling te plaatsen: via je Alberto Bellini account of als gast.

 

Alberto Bellini account: Heb je al een account dan kies je voor deze optie. Je gegevens zijn reeds bij ons bekend en door in te loggen worden je NAW-gegevens automatisch ingevuld.

 

Gast account: Heb je nog geen account dan kies je voor deze optie. Je gegevens zijn nog niet bij ons bekend en deze dien je bij de volgende stap in te vullen. Na het invullen van je gegevens kun je de optie ‘Ik wil een account aanmaken’ aanvinken.


Het aanmaken van een account is niet verplicht, maar biedt wel vele voordelen. Zo kun je jouw huidige en eerdere bestellingen inzien. Tevens kun je gegevens zoals factuuradres, bezorgadres en favoriete betaalmethode bekijken, wijzigen en automatisch invullen. Ook kun je jouw favoriete artikelen op je wensenlijst zetten en opslaan (handig als verlanglijstje voor feestdagen of je verjaardag!).

 

Stap 4 - Afrekenen

- Kies jouw gewenste betaalmethode.

- Alles gecontroleerd? Klik op de knop ‘Bestelling plaatsen’ om je bestelling af te ronden en de betaling te starten.

- De betaling geschiedt via de betaalmethode die je eerder in het bestelproces hebt geselecteerd. Dit scherm verschilt per betaalmethode.

- Als je bestelling succesvol is afgerond, ontvang je per mail een bevestiging van ons. Is dit niet het geval, dan is je bestelling niet succesvol afgerond. Controleer voor de zekerheid je spam folder. Is de e-mail ook daar niet te vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.

VERZENDING

Zodra uw bestelling bij ons binnen komt streven wij ernaar om deze binnen 1 werkdag (maandag tot en met vrijdag, uitgezonderd feestdagen) of 24 uur te verzenden. Houdt u er rekening mee dat dit tijdens sale periodes wegens drukte op kan lopen tot 48 uur. Heeft u voor 15:00 uur besteld dan wordt uw pakket dezelfde dag verzonden.

Bestellingen binnen Nederland worden verzonden via PostNL. Op het moment dat uw bestelling door een van onze medewerkers is ingepakt en klaar staat om te worden opgehaald door onze postdienst, ontvangt u van ons een Track en Trace nummer op het bij ons bekende e-mail adres zodat u uw pakketje kunt volgen. Bestellingen binnen Nederland worden binnen 1 tot 3 werkdagen bezorgd. 

Internationale bestellingen worden ook via PostNL verstuurd met Track en Trace code. Deze bestellingen worden meestal binnen 4-12 werkdagen geleverd. De verzendtijd bij internationale bestellingen is mede afhankelijk van de bestemming en de partner in het land van aankomst die het pakketje bezorgd. Wij kunnen u daarom geen garantie geven dat uw bestelling binnen deze tijdspanne wordt geleverd. 

Loading...