Algemene voorwaarden

Bij Alberto Bellini shoes kunt  u de bij ons gekochte artikelen ruilen en/of retourneren binnen 10 werkdagen, ingaande de dag van ontvangst.

U kunt het artikel vervolgens ruilen en/of retour sturen in de originele verpakking, inclusief reden retour en bijgevoegde bon. Wij accepteren enkel onbeschadigde en ongedragen artikelen

(passen valt hier niet onder), voorzien van originele etiketten en labels.

Plak op de retourzending uw naam en adres

Geef hierna je pakje af en laat het voldoende frankeren bij het dichtstbijzijnde postkantoor of PostNL-servicepoint.

Let op: risico en kosten retourzending zijn voor je eigen rekening !

Wij raden je dan ook aan je pakket aangetekend te versturen en de Track & Trace code goed te bewaren.

 

Ruilen en/of retourneren.

Producten die u in onze online shop koopt kunt u binnen 10 dagen ruilen en/of retourneren.

Het post adres voor retour zendingen is Alberto Bellini shoes , Hooghuisstraat 4 5611 GT Eindhoven

Wanneer een art gekocht is in onze Outlet web shop en niet naar uw zin is of niet past. Kunt u het art. retourneren let wel de verzendkosten zijn voor uw eigen rekening. We zullen uw aankoop bedrag dan terugbetalen binnen 14 dagen na aankoop. Op aankopen uit de Outlet webshop kunnen we geen garantie geven

De verwachte levertijd van schoenen of tassen uit onze Outlet store is binnen 3 werkdagen. Bij de normale collectie is ons streven om artikelen die voor 15.00 uur zijn besteld dezelfde dag te versturen met UPS.

Let wel UPS bezorgt alleen op werkdagen.

 

Retourbetalingen

Wanneer wij je retourzending hebben ontvangen streven wij ernaar het door ons verschuldigde bedrag binnen 14 werkdagen terug te storten op je bank- of girorekening.

 

 

Klachtenservice

Ondanks onze uiterste zorg en controle is het mogelijk dat je na aankoop een materiaal- of productiefout ontdekt. We raden dan ook aan de geleverde artikelen meteen na ontvangst goed te controleren.

Gebreken die niet door slijtage veroorzaakt zijn zullen vakkundig worden gerepareerd. Indien reparatie niet mogelijk is krijg je een vervangend exemplaar toegestuurd.

Klachten die wij niet kunnen vergoeden zijn: slijtage van zolen en hakken,  kale neuzen, afgeven en slijtage van voeringen, kapotte ritsen en andere door een verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken,

 die de verkoper niet verwijtbaar zijn. Het is daarom raadzaam om je schoenen goed te onderhouden.

 

In geval van klachten of garantiebepalingen kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@albertobellini.com